Aktualności

Zapowiedzi warsztatów, wystaw, koncertów, konkursów i kiermaszy

Czytaj więcej...

Relacje

Opis wydarzeń mających miejsce w GDK w Cycowie

Ogłoszenia

Bieżące wiadomości związane z działalnością Domu Kultury

Czytaj więcej...

Archiwum

Artykuły, informacje i relacje wydarzeń z lat ubiegłych

Wycieczka do Kazimierza Dolnego i Nałęczowa (14 lipca 2011)

W dniu 14 lipca dzieci z Gminnego Domu Kultury w Cycowie oraz okolicznych świetlic uczestniczyły w wycieczce krajoznawczej do Kazimierza Dolnego i Nałęczowa.
Wyjazd został zaplanowany na godzinę 800.

Po niespełna dwóch godzinach podróży dotarliśmy do Kazimierza Dolnego. Pierwszą atrakcją było zwiedzanie muzeum przyrodniczego. Dzięki interesującym opowieściom pani przewodnik mogliśmy dowiedzieć się wiele ciekawych informacji na temat fauny i flory tamtejszych okolic.
Wycieczka do Kazimierza Dolnego i Nałęczowa (14 lipca 2011)

Następnie wyruszyliśmy na Górę Trzech Krzyży. Nie było łatwo się tam wdrapać, ponieważ upał był bardzo uciążliwy. Jednak po osiągnięciu naszego celu jednogłośnie stwierdziliśmy, że było warto. Następnie udaliśmy się na rynek. Oprócz kolejnej porcji informacji na temat zabudowy Kazimierza, a także jego historii, dzieci miały możliwość zrobienia sobie zdjęcia z zabawnie wyglądającą czarownicą, a także z psem, który, według legend, przynosi szczęście pogłaskany po nosie. Kolejnym punktem wycieczki był powrót do autokaru brzegiem Wisły.

Następnie wyruszyliśmy do Nałęczowa, gdyż po tylu atrakcjach musieliśmy zregenerować siły podczas obiadu. Na zakończenie wycieczki udaliśmy się do parku w Nałęczowie. Mieliśmy więc okazję do przyglądania się łabędziom, fontannie i pływającym w wodzie rybom. Powstało tutaj również mnóstwo zabawnych fotek dzieci na starodawnym rowerze oraz na małych, metalowych kaczuszkach.

Wyjazd z całą pewnością można zaliczyć do udanych. Wszyscy uczestnicy byli bardzo zadowoleni. Zgodnie z planem w domu byliśmy o godzinie 1700.